30-jarig KBA is klaar voor de komende jaren

Bedrijfsdoelstellingen van klanten vormen bij KBA het uitgangspunt van de strategische roadmaps en de daarbij te realiseren IT-architectuur, plus veilige IT-infrastructuur.

Met de opgedane kennis en ervaring van 30 jaar zijn wij in staat om de noodzakelijke infrastructuur ter ondersteuning van de primaire processen van onze klanten snel en effectief te realiseren.

Shared Service Office/Business Centers

KBA verzorgt volledig schaalbare en gebruiksvriendelijke ‘plug –and-play’ IT-omgevingen voor ‘Shared Service Office Centers’ met verschillende gebruikers. Elke huurder of franchiseorganisatie krijgt standaard een eigen gescheiden netwerk. KBA zorgt dat de schaalbare werkplekken en beveiligde aansluitingen gereed zijn zodra de werkplek in gebruik wordt genomen. Tevens is eventuele inrichting van VoIP, intercom en camerabeveiliging mogelijk. Dat kan in één keer voor het hele gebouw of gefaseerd uitgevoerd worden.

Ook extra benodigde hardware, zoals docking-stations, printers en vaste of dect telefoons kan KBA verzorgen. Na ontwerp en implementatie zorgen we voor beheer op afstand en zo nodig ook op locatie. Daarbij behoort 24/7 helpdesk uitbreiding tegen speciaal tarief tot de mogelijkheden. KBA regelt het allemaal!

KBA bedrijft topsport

Goedhart, Gamma, Karwei, Bouwcenter Goedhart, de Rijksoverheid, Intermat en Amigo Plant zijn enkele grote klanten van KBA. Ook Marjoland, een van de toonaangevende rozentelers van Europa, maakt al 21 jaar gebruik van de diensten van KBA. Quote Marjoland: “Vergelijk Marjoland als een topspeler binnen de Champions League. Met onze bedrijfsprocessen moeten wij 365 dagen per jaar 24 uur per dag beschikbaar zijn. KBA is de betrouwbare strategische IT Service Provider binnen ons team. KBA past perfect binnen onze 24-uurs behoefte en groeit naadloos mee met onze innovatieve ontwikkelingen.”

The best class in Secure customer service