Support

Wanneer er een probleem is met een computersysteem of netwerk, verwacht je goede en snelle ondersteuning bij het oplossen hiervan. KBA  biedt haar klanten hiervoor de volgende mogelijkheden:

Downloads

Tijdens kantoortijden

Buiten kantoortijden

  • U kunt een e-mail sturen naar de helpdesk. Uw bericht wordt dan de eerstvolgende werkdag door één van onze medewerkers in behandeling genomen.
  • Het formulier invullen op onze contactpagina. De aanvraag wordt de volgende werkdag door één van onze medewerkers in behandeling genomen.
  • Of u kunt, in dringende gevallen, contact opnemen met ons storingsnummer 0297-591487. Dit nummer is alleen bereikbaar buiten kantoortijden. Bovendien gelden voor het gebruik van dit storingsnummer afwijkende tarieven

Wij stellen alles in het werk om uw probleem of vraag zo snel mogelijk op te lossen.
Heeft u suggesties of aanmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening? Laat het ons weten. Wij stellen de terugkoppeling van uw ervaringen zeer op prijs.

The best class in Secure customer service