Als je werkt met computersystemen en servers is het werken met de meest recente software en regulier onderhoud, van groot belang. KBA levert deze dienst bij verschillende bedrijven in het MKB.
De klanten van KBA onderschrijven het belang van probleemloos werken. Zowel op kantoor als thuis.
Door gebruik te maken van monitoring en regelmatig (preventief) onderhoud van alle aanwezige systemen is een maximale uptime gegarandeerd.
Onverwachte storingen worden zo veel mogelijk voorkomen en je loopt zo minder kans op besmettingen met een virus en in sommige gevallen zelfs verlies van data door “ransomware” en/of niet meer benaderbare bestanden.
Het systeembeheer dat KBA periodiek en/of op basis van een afgesloten onderhoudsovereenkomst uitvoert, heeft betrekking op de volgende componenten:
Servers
- Levering en installatie van diverse fysieke merken servers
- Levering en installatie van virtuele systemen op basis van VMWare
- Back-up systemen met Veeam Back-up software
- Spamcontrole
- Logfiles
- Controle gebruikte schijfruimte
- Monitoring op afstand van klantomgevingen
- Active Directory beheer
- Op locatie en in de Cloud
- Onderhoud fysieke en virtuele systemen
- Migraties
Computersystemen en laptops
- Levering en installatie van diverse merken pc’s en laptops
- Werkplekbeheer
- Oplossen van storingen en gebruikersvragen
- Reparatie en modificatie
- Beeldschermoplossingen en standaards
- Ergonomie
Printers, scanners en MFC’s
- Levering en installatie en onderhoud van diverse merken en modellen
- Firmware installatie
- Onderhoud
- Reparatie
- Toners en cartridges
- Oplossen van problemen