Nieuws

Wat maakt een vakantiewerker mee bij KBA Automatisering?

14 augustus 2023



Wie kan er beter dan iets over zijn ervaring bij KBA vertellen dan de vakantiewerker zelf? Wij laten vakantiewerker Joey aan het woord.

“ Ik werd vanaf het begin betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden en betrokken bij het technisch overleg. Ik kon mijn ideeën inbrengen en meepraten.
Ik ging mee naar klanten voor onderhoud en reparaties. Ook veel meekijken met de ICT-specialisten tijdens hun werkzaamheden. Ik werd erbij betrokken en kon alle vragen stellen die bij mij opkwamen. 
Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit accespoints ophangen, kabels trekken, knippen, stekkers eraan. Ophangen onder andere aan de tegels van het plafond. Alle verdere werkzaamheden die wij tegenkwamen. Zelfs een buitencamera opgehangen en geïnstalleerd. 
Ik heb erg veel dingen geleerd die ik op school niet zou leren door te werken in de praktijk. Daarnaast zeker gezellig gehad, ook erg belangrijk! “

Natuurlijk alles onder leiding van onze KBA ICT-specialisten!

Wij wensen Joey veel succes bij het vervolg van zijn studie en zijn zeer positief over zijn inzet bij KBA.

Bedankt Joey!

Ander nieuws
Nieuwe stap voor Casper binnen KBA
15 september 2025
Op 8 januari 2024 begon Casper van Vliet als werkplekbeheerder bij KBA Automatisering. Tijdens zijn sollicitatie heeft Casper al aangegeven dat hij een functie als leidinggevende wel ziet zitten....
Pas op voor de gevaren van openbare WiFi
12 september 2025
Openbare wifi is superhandig. Even je laptop openklappen in de trein of snel een document sturen op de parkeerplaats. Veel mensen doen het. Maar ben jij je er van bewust...
Het is echt tijd om in actie te komen…
11 september 2025
Vanaf 14 oktober 2025 stopt Microsoft definitief met beveiligingsupdates voor Windows 10. Dat betekent dat systemen dan kwetsbaar zijn voor virussen en hackers. Bovendien vervalt op diezelfde datum de ondersteuning...
Werken in de cloud, dit is wat je moet weten 
3 september 2025
Dit is Wouter Tol
22 augustus 2025
Dit is Wouter Tol — onze nieuwe collega op de support afdeling. Werken in de ICT heeft zijn interesse; zowel zakelijk als privé is hij daar actief mee bezig. Hij...
Heb jij zicht op hoe jouw team AI gebruikt?
18 augustus 2025
In veel MKB-bedrijven is AI inmiddels vanzelfsprekend in het dagelijkse werk. Van het samenvatten van vergaderingen tot het genereren van teksten of ideeën tijdens een MT-sessie. AI is overal. Maar…...
Overstappen, makkelijker dan je denkt!

Geen gedoe, geen impact voor je bedrijf. Het is net als van zorgverzekering wisselen – wij regelen alles, jij merkt er niks van.

Vul het onderstaand formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

KBA Support
Wanneer er iets misgaat met je netwerk of computersysteem, wil je snel geholpen worden. Dat snappen we! Bij KBA zorgen we dat je altijd weet waar je aan toe bent. Dit zijn de mogelijkheden:
Support tijdens kantoortijden
(ma t/m vr 08:00 – 17:00 uur)
Support buiten kantoortijden
  • Stuur een e-mail naar: support@kba.nl
  • Dringend probleem? Bel ons storingsnummer: 0297-591487


Let op: dit nummer is alleen bereikbaar buiten kantoortijden en hier gelden afwijkende tarieven.

Contact
Direct contact opnemen?

We staan voor je klaar. Neem gerust contact via onderstaand formulier.

We helpen je snel en persoonlijk verder.

Met één klik geholpen