Nieuws

Wat maakt een vakantiewerker mee bij KBA Automatisering?

14 augustus 2023



Wie kan er beter dan iets over zijn ervaring bij KBA vertellen dan de vakantiewerker zelf? Wij laten vakantiewerker Joey aan het woord.

“ Ik werd vanaf het begin betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden en betrokken bij het technisch overleg. Ik kon mijn ideeën inbrengen en meepraten.
Ik ging mee naar klanten voor onderhoud en reparaties. Ook veel meekijken met de ICT-specialisten tijdens hun werkzaamheden. Ik werd erbij betrokken en kon alle vragen stellen die bij mij opkwamen. 
Mijn werkzaamheden bestonden onder andere uit accespoints ophangen, kabels trekken, knippen, stekkers eraan. Ophangen onder andere aan de tegels van het plafond. Alle verdere werkzaamheden die wij tegenkwamen. Zelfs een buitencamera opgehangen en geïnstalleerd. 
Ik heb erg veel dingen geleerd die ik op school niet zou leren door te werken in de praktijk. Daarnaast zeker gezellig gehad, ook erg belangrijk! “

Natuurlijk alles onder leiding van onze KBA ICT-specialisten!

Wij wensen Joey veel succes bij het vervolg van zijn studie en zijn zeer positief over zijn inzet bij KBA.

Bedankt Joey!

Ander nieuws
KBA voor de camera
3 juni 2025
Afgelopen week stonden we voor de camera. Want achter de schermen werken we hard aan een nieuwe website en nog meer vernieuwingen die te maken hebben met de toekomst van...
Maak kennis met:
3 juni 2025
Dit is Tom Baltus — onze nieuwe collega op de binnendienst. Werken in de ICT heeft hij met de paplepel ingegoten gekregen. Hij is jong, scherp en vanaf degene die...
De vraag is: ben jij een goed voorbereide ondernemer?
6 mei 2025
Dit is een belangrijke datum voor windows gebruikers: 14 oktober 2025. Vanaf dan geen beveiligingsupdates meer voor Windows 10. Geen patches, geen support. En dus: risico op datalekken, kwetsbaarheden en...
Geen losse eindjes… uhhh kabels.
2 mei 2025
Wij komen niet “even iets fixen” — wij zorgen dat jouw ICT klopt. Altijd. KBA zorgt voor (digitale) structuur. Zichtbaar én onzichtbaar....
Waarom Periodiek Onderhoud aan je Netwerk Cruciaal is – Voorkom dat je plotseling stilvalt
30 april 2025
Stel je voor: je auto stopt onverwacht. Geen waarschuwing, geen voorbereiding. Het gevolg? Vertraging, onkosten, en een hoop ergernis. Datzelfde kan gebeuren met je netwerk-infrastructuur als je geen regelmatig onderhoud...
WiFi op de kwekerij in 2024
15 oktober 2024
Met een bestaande klant hebben wij al wat langer geleden gesproken over de voordelen die werken met SharePoint en MS365 een bedrijf kan bieden. Hij benaderde mij deze week....
Overstappen, makkelijker dan je denkt!

Geen gedoe, geen impact voor je bedrijf. Het is net als van zorgverzekering wisselen – wij regelen alles, jij merkt er niks van.

Vul het onderstaand formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

KBA Support
Wanneer er iets misgaat met je netwerk of computersysteem, wil je snel geholpen worden. Dat snappen we! Bij KBA zorgen we dat je altijd weet waar je aan toe bent. Dit zijn de mogelijkheden:
Support tijdens kantoortijden
(ma t/m vr 08:00 – 17:00 uur)
Support buiten kantoortijden
  • Stuur een e-mail naar: support@kba.nl
  • Dringend probleem? Bel ons storingsnummer: 0297-591487


Let op: dit nummer is alleen bereikbaar buiten kantoortijden en hier gelden afwijkende tarieven.

Contact
Direct contact opnemen?

We staan voor je klaar. Neem gerust contact via onderstaand formulier.

We helpen je snel en persoonlijk verder.

Met één klik geholpen