Nieuws

KBA Automatisering heeft onlangs bij een klant een netwerkprobleem op grote hoogte uitgezocht

12 september 2022



Omdat de UTP bekabeling in goten is aangebracht, die boven in het pand zijn gemonteerd, moest er een schaarliftje aan te pas komen om het probleem te onderzoeken. En natuurlijk op te lossen. En zeg nou zelf: ”Ondanks dat je hoogte vrees hebt, toch in het bakje van de schaarlift stappen. Dan heb je wel hart voor de zaak en je klanten.”.

Ander nieuws
Een nieuwe laptop voor Aris de Waal van Racingteam De Ronde Venen
25 september 2025
De oude laptop met Windows 10 van Aris de Waal was dringend aan vervanging toe. Dat kon KBA Automatisering, als sponsor van Aris, prominent lid van Racingteam Ronde Venen en...
24×7 Toegang krijgen op basis van kentekenherkenning
23 september 2025
Voor een van onze klanten hebben we een Geovision camera systeem geïnstalleerd op basis van kentekenherkenning....
Dubbele zekerheid voor bedrijven die niet stil mogen vallen
18 september 2025
Je denkt misschien: is een dubbele firewall of internetverbinding écht nodig?
Voor sommige organisaties is het antwoord: ja, absoluut....
Nieuwe stap voor Casper binnen KBA
15 september 2025
Op 8 januari 2024 begon Casper van Vliet als werkplekbeheerder bij KBA Automatisering. Tijdens zijn sollicitatie heeft Casper al aangegeven dat hij een functie als leidinggevende wel ziet zitten....
Pas op voor de gevaren van openbare WiFi
12 september 2025
Openbare wifi is superhandig. Even je laptop openklappen in de trein of snel een document sturen op de parkeerplaats. Veel mensen doen het. Maar ben jij je er van bewust...
Het is echt tijd om in actie te komen…
11 september 2025
Vanaf 14 oktober 2025 stopt Microsoft definitief met beveiligingsupdates voor Windows 10. Dat betekent dat systemen dan kwetsbaar zijn voor virussen en hackers. Bovendien vervalt op diezelfde datum de ondersteuning...
Overstappen, makkelijker dan je denkt!

Geen gedoe, geen impact voor je bedrijf. Het is net als van zorgverzekering wisselen – wij regelen alles, jij merkt er niks van.

Vul het onderstaand formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.

KBA Support
Wanneer er iets misgaat met je netwerk of computersysteem, wil je snel geholpen worden. Dat snappen we! Bij KBA zorgen we dat je altijd weet waar je aan toe bent. Dit zijn de mogelijkheden:
Support tijdens kantoortijden
(ma t/m vr 08:00 – 17:00 uur)
Support buiten kantoortijden
  • Stuur een e-mail naar: support@kba.nl
  • Dringend probleem? Bel ons storingsnummer: 0297-591487


Let op: dit nummer is alleen bereikbaar buiten kantoortijden en hier gelden afwijkende tarieven.

Contact
Direct contact opnemen?

We staan voor je klaar. Neem gerust contact via onderstaand formulier.

We helpen je snel en persoonlijk verder.

Met één klik geholpen