Dit is Wouter Tol — onze nieuwe collega op de support afdeling. Werken in de ICT heeft zijn interesse; zowel zakelijk als privé is hij daar actief mee bezig. Hij heeft al enige praktijkervaring met werkplekbeheer en is daardoor in staat snel in te spelen op de situatie bij de klanten van KBA....
In veel MKB-bedrijven is AI inmiddels vanzelfsprekend in het dagelijkse werk. Van het samenvatten van vergaderingen tot het genereren van teksten of ideeën tijdens een MT-sessie. AI is overal. Maar… realiseer je je wát er precies wordt gedeeld? En hóe je medewerkers die tools inzetten?...
Gisteren was het zover: de feestelijke lancering van de nieuwste editie van INTO business! En wat zijn we trots: KBA prijkt op de cover, met het thema: “Klaar voor de toekomst.”...
Afgelopen week stonden we voor de camera. Want achter de schermen werken we hard aan een nieuwe website en nog meer vernieuwingen die te maken hebben met de toekomst van het bedrijf....
Dit is een belangrijke datum voor windows gebruikers: 14 oktober 2025. Vanaf dan geen beveiligingsupdates meer voor Windows 10. Geen patches, geen support. En dus: risico op datalekken, kwetsbaarheden en stilstand....
Wij komen niet “even iets fixen” — wij zorgen dat jouw ICT klopt. Altijd. KBA zorgt voor (digitale) structuur. Zichtbaar én onzichtbaar....
Stel je voor: je auto stopt onverwacht. Geen waarschuwing, geen voorbereiding. Het gevolg? Vertraging, onkosten, en een hoop ergernis. Datzelfde kan gebeuren met je netwerk-infrastructuur als je geen regelmatig onderhoud doet....
Met een bestaande klant hebben wij al wat langer geleden gesproken over de voordelen die werken met SharePoint en MS365 een bedrijf kan bieden. Hij benaderde mij deze week....
Met een bestaande klant hebben wij al wat langer geleden gesproken over de voordelen die werken met SharePoint en MS365 een bedrijf kan bieden. Hij benaderde mij deze week met de boodschap er goed over nagedacht te hebben en in november van dit jaar de stap naar MS365/ SharePoint te willen gaan maken....
Sinds kort bij KBA in het Assortiment, de veelzijdige vergaderschermen van MAXHUB...
KBA Support
Wanneer er iets misgaat met je netwerk of computersysteem, wil je snel geholpen worden. Dat snappen we! Bij KBA zorgen we dat je altijd weet waar je aan toe bent. Dit zijn de mogelijkheden:
Support tijdens kantoortijden
(ma t/m vr 08:00 – 17:00 uur)
Support buiten kantoortijden
  • Stuur een e-mail naar: support@kba.nl
  • Dringend probleem? Bel ons storingsnummer: 0297-591487


Let op: dit nummer is alleen bereikbaar buiten kantoortijden en hier gelden afwijkende tarieven.

Contact
Direct contact opnemen?

We staan voor je klaar. Neem gerust contact via onderstaand formulier.

We helpen je snel en persoonlijk verder.

Met één klik geholpen
Overstappen, makkelijker dan je denkt!

Geen gedoe, geen impact voor je bedrijf. Het is net als van zorgverzekering wisselen – wij regelen alles, jij merkt er niks van.

Vul het onderstaand formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact op.