Internet and Telephony

As a dealer of Dean One and T-Mobile KBA automatisering offers a very wide variety of services and products.

KBA provides, for instance:

  • VoIP telephony ( of Dean One ) from 1 telephone set to complete business centres and applications
  • VoIP telephony between various locations.
  • Remote workplace telephony by using easy-to-use software.
  • Internet connections on the basis of:
    • 2-wired copper, ( KPN, Dean One )
    • Coax, ( Ziggo business )
    • Glass fibre of various providers. ( Dean One, Tele2, Weserve )
  • Mobile telephony- and/ or data subscriptions of T-Mobile.
  • Combined packages of Dean One and T-Mobile

Profiteer van de digitale transformatie

Welk voordeel behaalt u met uw organisatie middels digitale transformatie. Na alle experimenten met Teams en Zoom zoeken de meeste bedrijven nu naar geïntegreerde en veilige oplossingen die aansluiten op hun bestaande communicatievoorzieningen en PBX-en. Zij willen één enkel digitaal platform voor hun bedrijfscommunicatie en voor samenwerken. De Horizon-oplossing van Dean One met Cisco Webex voorziet in die behoefte.

Met de introductie van Microsoft Teams in Horizon kunt u nu kiezen uit maar liefst twee UCC- (Unified Communications & Collaboration) oplossingen!

Teams Cloud is aan Horizon toegevoegd en stelt de gebruiker in staat om een elders ingekocht Microsoft Teams-account te koppelen aan Horizon. Deze functionaliteit is beschikbaar voor alle (bestaande en nieuwe) klanten van Horizon.
 
Het vernieuwde Horizon biedt de mogelijkheid om MS Teams als telefoontoestel toe te kennen aan Horizon-gebruikers. Hierdoor wordt de MS Teams-applicatie, zowel voor desktop als mobiel, herkend en gebruikt als (secundair) telefoontoestel waarmee inkomende gesprekken en uitgaande gesprekken kunnen worden gevoerd.

Dean One heeft de all-in-one Horizon-telefonie oplossing al volledig geïntegreerd met Cisco Webex. De combinatie is de meest complete communicatieoplossing waarbij telefonie en Unified Communications & Collaboration volledig zijn geïntegreerd. Hierdoor kunnen zakelijke gebruikers altijd op de meest efficiënte manier communiceren en samenwerken, vanaf iedere locatie, altijd en vanaf iedere device. Het dienstenportfolio is nu eenvoudig uit te breiden en hierdoor zijn alle business-segmenten nagenoeg te bedienen.

Alleen bij de Dean One oplossing kun je binnen één telefonie omgeving gebruik maken van twee verschillende (Unified Communications & Collaboration) UCC-oplossingen, namelijk Cisco Webex en Microsoft Teams. Tegelijk. Zonder meerprijs.

Met deze bedrijfsoplossing krijgt u de meest complete communicatieoplossing waarbij Telefonie en Unified Communications & Collaboration volledig zijn geïntegreerd waardoor zakelijke gebruikers altijd op de meest efficiënte manier kunnen communiceren en samenwerken, vanaf iedere locatie – altijd, overal en vanaf ieder device.