Full Service Office Centers / Franchise Organisaties

KBA is de dienstverlener van ‘Network Solutions’ voor  ‘Shared Work-Spaces’. Wij verzorgen volledig schaalbare en compleet gebruiksvriendelijke ‘Plug-and-Play’ IT-omgevingen voor ‘Shared Service Office Centers’ met verschillende gebruikers.

Elke shared office center huurder of franchise organisatie krijgt standaard een eigen gescheiden netwerk.

KBA verzorgt de wifi aansluitingen, UTP-kabels en indien van toepassing de glasvezelbekabeling. De schaalbare werkplekken en beveiligde aansluitingen zijn klaar voor gebruik bij in gebruik name van de werkplek.

Tevens is eventuele inrichting van Voice over IP, intercom en  camera beveiliging mogelijk. Dat kan per vestiging in één keer voor het hele gebouw, gefaseerd per verdieping of deel van een verdieping gerealiseerd worden.

Naast het  eigen gebruik van PC/ laptops door de huurder of gebruiker binnen het ‘Plug-and-Play’ netwerk is het mogelijk extra benodigde hardware zoals PC’s / ‘Docking Stations’, printers, telefoons ( koop, huur of lease ) te verzorgen.

Na ontwerp en implementatie, zorgen we voor beheer op afstand en indien nodig op locatie. Daarbij behoort 24/7 helpdesk uitbreiding tegen speciaal tarief tot de mogelijkheden. 

KBA verzorgt wifi-aansluitingen, UTP-kabels en indien van toepassing de glasvezelbekabeling.

Aanpak van een goed georganiseerde veilige (hybride) werkplek

In de hybride werkomgeving wordt het een hele klus om agenda’s op elkaar af te stemmen, vergadervoorzieningen te plannen en bestanden te delen als meeting deels online en deels fysiek plaatsvinden. Werken in het nieuwe normaal kan alleen lukken met de inzet van slimme  technologie. Die inzet vraagt beleid. Vrijheid, blijheid en iedereen zijn eigen tooltje belemmert de productiviteit.

Wij zijn er helemaal op gericht om onze klanten in staat stellen samen slimmer te werken met behulp van innovatieve technologie. Duizenden bedrijven in heel Europa maken gebruik van dit type services. Wij weten waar we over praten. Wij zien 5 stappen die bedrijven zullen helpen hybride werken met succes in te voeren.

Wij zijn er helemaal op gericht om onze klanten in staat stellen samen slimmer te werken met behulp van innovatieve technologie. Duizenden bedrijven in heel Europa maken gebruik van dit type services. Wij weten waar we over praten. Wij zien 5 stappen die bedrijven zullen helpen hybride werken met succes in te voeren.

Security moet het startpunt zijn bij het invoeren van het hybride werken, zeker in deze tijden van ransomware, hacks, datalekken en GDPR. Zorg voor hoogwaardige, veilige VPN-verbindingen tussen de thuiswerkplekken, het kantoor en de clouds die je gebruikt. Dwing Multi Factor Authentication af, je weet wel: het inloggen met behulp van een token, een authenticatie-app op de telefoon of de biometrische kenmerken van de gebruiker (vingerafdruk of gezichtsherkenning). Moderne smartphones hebben dat allemaal. Pas Mobile Device Management toe. Dit is het kunnen bepalen wat er op een laptop, tablet of smartphone wel en niet mag worden gedaan. Zo’n device kan op afstand worden beheerd en zelfs gewist bij uitdiensttreding van de medewerker dan wel verlies of diefstal van het apparaat. Zorg voor maatregelen en tools om ransomware tegen te houden.

2. Standaardiseer

Zoom, Teams, Webex, Google Meet. Whatsapp, Slack…. er zijn veel tools voor online samenwerken. Iedereen heeft zo zijn voorkeuren en elke tool heeft zijn fans en haters. Dit herken je vast wel: “Ja maar ik vind Zoom/Teams/Facetime veel fijner. Laten we dat gebruiken.” Breek daar doorheen en kies één standaard. Eén enkel platform is gemakkelijker te beveiligen en te beheren dan al die verschillende tools. Het vertaalt zich bovendien in lagere kosten. Standaardiseer ook op hardware. Dat is misschien vloeken in de kerk in deze tijden van Bring Your Own Device (BYOD), waarin iedereen zelf mag bepalen met wat voor apparaten hij of zij werkt. Maar het is een crime om al die besturingssystemen, devices, apps te managen en te beveiligen. BYOD is een restant uit de tijd dat met name enterprises werkten met verouderde bedrijfsapplicaties en legacy PC’s. Moderne laptops en smartphones zijn allemaal prima, ongeacht het merk. Elke medewerker wordt blij van een nieuwe laptop en smartphone van een goed merk. Die dan natuurlijk wel regelmatig vernieuwd moeten worden…

3. Integreer

Kies een platform dat én communicatie én collaboratie én content management mogelijk maakt. En vergeet daarbij je bedrijfstelefonie niet! Wij zien dat onze klanten het meest gebaat zijn bij Teams of Cisco Webex. Wij hebben koppelingen gemaakt tussen deze platforms en bedrijfstelefonie. Daardoor komt op één plek alles samen wat u en uw klanten nodig hebben om makkelijk en snel te kunnen werken: bellen (vast en mobiel), chat, video-conferencing, documenten en agenda’s delen, presence en nog veel meer. Die online plek maakt het supereenvoudig om naadloos samen te werken zonder tussen applicaties en tools te moeten wisselen.

De moderne platforms die het hybride werken ondersteunen, werken alle online, in de cloud. Eigenlijk is er in het middenbedrijf geen business case meer te maken voor het onder eigen beheer aanschaffen, beveiligen en draaien van business software in het eigen datacenter. Cloud providers zijn veel beter in security dan u, omdat zij de schaal hebben om eigen security specialisten full time in te zetten. Bovendien kunnen zij hun software doorlopend innoveren en verbeteren. Dus als het even kan, kies dan voor een cloudoplossing. Dan ben je ook van die server-spullenboel af. Wij hebben de keuze voor de cloud lang geleden zelf ook gemaakt. Ons Horizon-platform voor slim samenwerken is volledig cloud-based en draait in onze zwaar beveiligde  datacenters in Europa. Uw data is dus AVG-proof!

Kom nu in actie

Wil je ook een volgende stap zetten in de manier waarop jouw mensen samenwerken?  Neem contact met ons op.

Wij voorzien in een totaaloplossing waarin allerlei innovatieve technologie van diverse topmerken is geïntegreerd, inclusief het beheer.

Dat bespaart u veel tijd en moeite. En u weet precies waar u aan toe bent.

The best class in customer service