Skip to content
KBA in Mijdrecht is op zoek naar een

1e + 2e lijn helpdesk/support medewerker ICT (M/V) (fulltime)

KBA is ‘Full service’ IT-dienstverlener/beheerder en gespecialiseerd in de levering van: 

Hierbij zijn netwerkaanleg / beheer, systeembeheer en ondersteuning, VPN-verbindingen, Cloud oplossingen, beveiliging en inrichting van thuiswerkplekken een vast onderdeel. Inmiddels ondersteunt KBA al 30 jaar zijn klanten met professionele ICT-diensten en bedrijfs-oplossingen. Klantreferenties info vind je tevens op https://kba.nl/referenties/ 

Voor de uitbreiding van ons team in Mijdrecht zijn wij op zoek naar een
1e + 2e lijn helpdesk/support medewerker ICT (M/V)

 Voor deze positie zoeken wij een enthousiaste collega met enkele jaren ervaring binnen de ICT.

Ben jij de Helpdeskmedewerker die telefonisch de meest uiteenlopende ICT-vragen kan beantwoorden ? Kun je actief luisteren en gericht doorvragen? Kom je snel tot de kern en oplossing van het probleem van de klant? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Waarover moet je bezitten / wat heeft de voorkeur van KBA:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van ICT netwerk en/of systeem beheer
  • Affiniteit met computer hard- en software
  • Kennis van en/of ervaring met Microsoftproducten
  • Tevens heb je goede vaardigheid met Outlook, Word, Excel, MS365
  • Kennis/ervaring met VOIP omgevingen en inrichting hiervan. Plus systeem/ fysieke camera beveiliging en back-up strekt tot extra aanbeveling
  • 2(+) jaar relevante ervaring op een ICT servicedesk met helpdeskactiviteiten en werkplekbeheer
  • Zelfstandig kunnen oplossen van 1e + 2de lijns-support meldingen
  • Prioriteiten kunnen stellen en beschikt over een goede gebalanceerde zelfwerkzaamheid
  • Goede telefoonstem en communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift
  • Het liefst fulltime beschikbaar zijn (40 uur p.w.), eventuele deeltijd wensen bespreekbaar
  • Woonplaats in / of nabij De Ronde Venen

Wat bieden wij jou:

  • Uitdagende fulltime baan met uitzicht op een vast contract
  • Een goed ingerichte werkomgeving binnen een leuk inspirerend team
  • Dynamisch team met korte lijnen. KBA automatisering staat bekend als kwalitatieve ICT service dienstverlener binnen onze strategische marktgebieden
  • Markt conform salaris, het salaris is afhankelijk van je opleiding, werkervaring en leeftijd 
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Interessante doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf
  • Ondersteuning van een vakkundig team

We bieden een prettige werkplek in ons kantoor met een open en moderne uitstraling. Er heerst een ontspannen en warme sfeer mede mogelijk gemaakt door ons leuke team. 

Jouw sollicitatie en CV voer je in op https://kba.nl/vacatures/solliciteren/  of stuur je naar pz@kba.nl onder vermelding van vacature 1e + 2e lijn helpdesk/support medewerker ICT. Heb je nog vragen over deze functie of wil je vooraf meer informatie dan hier vermeld, neem dan tijdens kantoortijden contact met ons op via 0297-250159. KBA automatisering Nijverheidsweg 16, 3641 RR  Mijdrecht.