Ter ondersteuning van onze Financial Controller, is KBA in Mijdrecht is op zoek naar een:
Part-time Administratief medewerker m/v
Ben jij de ondersteunende factor die administratieve hand- en spandiensten verricht voor onze verschillende afdelingen? Krijg je energie van het oplossen van wensen, uitdagingen en problemen? Ben jij de enthousiaste persoonlijkheid die zorgt voor een goede communicatie tussen je collega’s en onze klanten? Ben je toe aan een nieuwe stap in je loopbaan of ben je als herintreder op zoek naar nieuwe mogelijkheden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Bedrijf en functie
KBA automatisering is gespecialiseerd in levering, onderhoud en reparatie van computersystemen, netwerkaanleg en beheer, systeembeheer en ondersteuning, VPN-verbindingen, Cloud oplossingen en thuiswerkplekken. Al bijna 30 jaar ondersteunen wij onze klanten met professionele ICT-diensten en oplossingen.
Je komt als administratief medewerker te werken in het team van KBA. Je werkt op ons kantoor te Mijdrecht.
Je dagelijkse activiteiten omvatten o.a.
KBA heeft je het volgende te bieden:
Als Administratief medewerker word je gedegen ingewerkt in onze klant omgeving. Voor deze baan zoeken wij iemand op basis van ongeveer 16-uur per week. Dit is in overleg en naar noodzakelijkheid aan te passen;
Je kunt daarnaast rekenen op:
KBA verwacht van jou:
Reageren kan nu!
Reageer daarom vandaag door je sollicitatie en CV te sturen naar pz@kba.nl onder vermelding van vacature administratief medewerker. We zien jouw reactie graag tegemoet.
Voldoe je niet helemaal aan de functie eisen, maar denk je toch een goede kandidaat te zijn? Dan verzoeken we je toch te reageren, voorzien van de motivatie waarom jij wel denkt in aanmerking te komen voor deze leuke functie.
Is deze functie niet iets voor jou, maar ken je een passende kandidaat, deel deze vacature dan gerust in je netwerk!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt door ons niet behandeld!