Skip to content

KBA automatisering is continue op zoek naar ICT talenten. Op dit moment zijn wij op zoek naar een:

ICT Werkplekbeheerder

Als werkplekbeheerder kom je te werken in een hecht team en word je verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van de ICT werkplekken bij onze klanten. 

Jouw dagelijkse activiteiten worden gepland vanaf onze locatie in Mijdrecht en uitgevoerd bij klanten in de randstad. 

Hierbij is het belangrijk dat je de volgende onderwerpen beheerst:

  • Op Microsoft Windows gebaseerde computersystemen plaatsen, aansluiten en inrichten voor en bij klanten;
  • Systemen/ Werkplekken bijwerken en onderhouden. Hiervoor is wel enige technische kennis vereist;
  • Schoonhouden van de werkplek en de aanwezige componenten;
  • Snel en deskundig reageren op situaties;
  • Adviseren t.a.v. werkplek omgeving;
  • Documentatie bijhouden werkplekken;
  • Installatie en configuratie van werkplek software;
  • Onderhouden en reviseren printers en andere randapparatuur;
  • Reparatie en vervangen van onderdelen als dit nodig blijkt.

Wat heeft KBA jou als werkplekbeheerder te bieden?

Je kunt bij deze functie rekenen op:

  • Een markt conform beloningspakket en bijbehorende secundaire arbeidsvoorwaarden. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van leeftijd en-of ervaring;
  • Een begeleide inwerk periode onder verantwoording van een collega van KBA;
  • Een afwisselende en uitdagende dynamische werkomgeving met behoorlijk wat verantwoordelijkheid;
  • Een werkomgeving met veel ruimte voor zelfstandigheid en persoonlijke ontwikkeling d.m.v. opleidingen en trainingen;
  • Een plek binnen ons goed, enthousiast en zeer divers team met bovenmatige kennis van zaken;
  • Het gebruik van een bedrijfsauto voor werkzaamheden op locatie. 

KBA zoekt een collega die zich in de onderstaande punten kan vinden:

  • Je hebt een MBO/ HBO opleiding (werkplek beheerder) of gelijkwaardig;
  • Je bent fulltime inzetbaar (40 uur p.w.);
  • Je bezit de nodige kennis van en/of ervaring met computers en laptops van HP, Dell, en Lenovo. Dit voordeel vergroot jouw kans bij het solliciteren naar deze afwisselende functie;
  • Je bent bekend met verschillende Microsoft Windows besturingssystemen en Microsoft office versies;
  • Je bent proactief bij het oplossen van problemen en calamiteiten;
  • Het zou fijn zijn als je kennis en/ of ervaring hebt met printers, scanners en andere werkplek gerelateerde randapparatuur;
  • Je rijbewijs B al in je bezit hebt;
  • Je vindt het geen probleem om mee te draaien in storingsdiensten op periodieke basis;
  • Je bent gemotiveerd om binnen een klein team zelfstandig verschillende werkzaamheden uit te voeren;
  • Het goed en duidelijk documenteren van de werkzaamheden en procedures.

Wat is jouw volgende stap?

Vul jouw sollicitatie en CV in op onze website of stuur deze naar pz@kba.nl onder vermelding van vacature werkplekbeheerder of klik op onderstaande link.

Heb je nog vragen over deze functie of wil je vooraf meer informatie dan hier vermeld, neem dan tijdens kantoortijden contact met ons op via 0297-250159.

Is deze functie toch niet iets voor jou, maar ken je een passende kandidaat, geef deze vacature dan door en maak iemand blij met een mooie kans op een leuke baan.

The best class in customer service